Як ми працюємо з купонами
Promokody.com.ua — це сервіс, створений для того, щоб допомагати покупцям економити при купівлі товарів та оплаті послуг. Щоб наші послуги були максимально ефективними, клієнти повинні знати, як працює цей майданчик. У даному матеріалі ми докладно розповімо про те, як шукаємо, сортуємо та публікуємо купони на сайті.
Як ми знаходимо бонусні коди
Секрет отримання найкращих промокодів — знання їх джерел. Сучасні компанії в основному поширюють купони через:
- Офіційні сайти;
- сторінки в соцмережах;
- розсилку електронною поштою;
- партнерські матеріали: статті, відео, радіопередачі, подкасти тощо;
- друковану продукцію;
- білборди та інші інструменти для показу зовнішньої реклами.
Оскільки кожен магазин та сервіс обирають свою стратегію інформування клієнтів про акції, іноді нам доводиться відстежувати до 20 джерел.
Найбільш поширені місця публикації промокодів — це соцмережі та розсилка по e-mail. Часто ми отримуємо бонус-коди безпосередньо від компаній та опосередковано через партнерські мережі. Також ми прислухаємося до побажань наших користувачів та самі запитуємо промокоди в популярних магазинів/сервісів. І, звичайно, відвідувачі Promokody.com.ua також діляться з нами купонами, самостійно знайденими в рекламних матеріалах улюблених компаній.
У відсотковому співвідношенні це виглядає приблизно так:
- Сайти та соцмережі — 60%;
- прямий маркетинг — 20%;
- онлайн-реклама — 11%;
- магазини та партнерські мережі — 6%;
- окремі користувачі — 3%.
Як перевіряється якість купонів
Щодня на Promokody.com.ua обробляється велика кількість промокодів та акцій. Перед публікацією важливо переконатися, що пропозиція справді дозволяє зробити вигідну покупку. Для цього ми використовуємо такі методики:
- Беремо коди лише з надійних джерел. Практично всі купони, що публікуються нами, використовуються безпосередньо в рекламі магазинів/сервісів та їх партнерів. Ми стежимо за першоджерелами, шукаємо, перевіряємо та викладаємо тільки дійсно робочі промокоди. При цьому не використовуємо коди з інших сайтів, подібних до нашого.
- Швидко виявляємо та публікуємо нові пропозиції. Термін дії багатьох бонус-кодів обмежується кількома днями чи навіть годинами. Що раніше ми знайдемо і викладемо такий купон на нашому порталі, то більше відвідувачів встигнуть ним скористатися. Часто промокод потрапляє на сайт вже через 2-3 хвилини після публікації у першоджерелі.
- Щодня тестуємо понад 100 купонів. Актуальність інформації на Promokody.com.ua забезпечується ручною перевіркою промокодів нашими модераторами та моніторингом за допомогою автоматичних систем.
Як відбувається сортування та перевірка кодів
Для ефективної роботи нашого сервісу використовується праця десятків співробітників та сучасної системи на базі штучного інтелекту. Така синергія дозволяє нам відбирати лише найкращі пропозиції, що дозволяють заощаджувати.
Представимо деякі цифри:
- Щодня до системи надходить приблизно 1000 купонів.
- Приблизно 80% з них відсіваються, оскільки є застарілими, такими, що не несуть особливої вигоди, або вже опублікованими на сайті.
- 200 кодів, що залишилися, перевіряються на відповідність політиці сайту. Так ми переконуємось у їхній безумовній корисності для покупців.
- Дві третини відібраних промокодів також відхиляються. Це відбувається через те, що вони призначені для придбання специфічних товарів, які навряд чи будуть цікавими для широкого кола відвідувачів. Також на цьому етапі ми відмовляємося від купонів продавців із сумнівною репутацією та майданчиків із ніш, з якими наш сервіс не працює.
- Лише 5% від початкової кількості — близько 50 промокодів — публікуються на Promokody.com.ua. Якщо пропозиція опублікована на сайті, значить, ми визначили її як максимально корисну.
Як ми ранжуємо та показуємо купони
Не секрет, що популярність багатьох акцій залежить від їх демонстрації у верхніх позиціях видачі. Однак рішення про те, які саме промокоди повинні показуватися спершу, не завжди дається нам легко. Річ у тім, що термін дії деяких кодів спливає протягом кількох годин. Інші вигідні купони або поширюються на обмежений перелік товарів/послуг або містять специфічні умови активації.
Хоча ідеально збалансувати процес ранжирування, швидше за все, неможливо, ми все ж працюємо над цим. Наша система враховує низку факторів, за якими й приймаються рішення про сортування та відображення тих чи інших акцій. Серед цих факторів:
- Свіжість купона. Нові пропозиції спрацьовують із набагато більшою ймовірністю, ніж ті, що були створені давно. До того ж важливо врахувати термін дії промокоду. Саме нові коди, що мають невеликий період активації, з максимальною ймовірністю відобразяться у верхній частині результатів пошуку.
- Потенційна економія. Якщо купон допоможе нашим відвідувачам зробити вигідну покупку, його точно побачить багато людей. Між знижкою у 5-10 і 50% ми однозначно виберемо другий варіант.
- Результати тестування. Щодня ми перевіряємо десятки промокодів вручну та через автоматичні системи. За результатами тестів ми визначаємо, які купони мають опинитися на верхніх позиціях у видачі, а які можна опустити вниз.
- Зворотний зв'язок. Щороку ми отримуємо кілька тисяч відгуків від наших відвідувачів. З них ми отримуємо інформацію про те, які коди працюють, а які з різних причин не вдалося використати, на які магазини та послуги потрібно звернути увагу тощо. Думки користувачів враховуються під час ранжування купонів на Promokody.com.ua.
Чому можна знайти справді неробочий купон?
Ми прагнемо публікувати актуальні промокоди для всіх компаній, представлених на сайті. Однак є низка причин, з яких користувачі знаходять коди, недоступні для використання:
- Завершений термін дії. Не всі магазини та сервіси повідомляють, коли саме закінчиться акція, яку відкриває той чи інший купон. Без проведення власного тестування або фідбеку від відвідувачів ми не зможемо точно визначити, чи є код застарілим і, відповідно, видалити його. Щобільше, деякі акції завершуються достроково, а їхні організатори не завжди попереджають нас про це.
- Обмежені умови застосування. Часто бонус за промокодом діє не на весь асортимент магазину або сервісу, а тільки на конкретні товари та послуги. Якщо користувач неуважно вивчить правила пропозиції та спробує активувати код без їх дотримання, він не спрацює.
- Купони тільки для нових клієнтів. Багато компаній створюють бонуси для залучення нових покупців. Якщо користувач вже зробив хоча б одне замовлення в такому магазині чи сервісі, вигода буде йому недоступна. При цьому немає значення, активував клієнт вітальний промокод для свого першого замовлення чи ні.
Оскільки всі бонус-коди перевіряються модераторами та автоматичною системою, можливість знайти повністю неробочий купон вкрай мала.